wtorek, 25 czerwca 2013

Witam...

... chciałbym się wam przedstawić, nazywam się Szymon, ale wole jam mówią do mnie Shikazu ;D
mam 15 lat i jestem z Katowic. Jako że jest to mój pierwszy blog nie za bardzo wiem co i jak, ale dam rade, zawsze możecie mi pomóc komentami o które bardzo proszę =)

Tak więc w tym blogu opowiem historię Naruto Uzumakiego który po 4,5 roku wraca do swej ukochanej wioski Konohy po bardzo trudnym i wykańczającym treningu z jego sensei Jyiray'ą...

Pierwszą notkę niestety nie wiem kiedy dodam gdyż nie mam na nią wgl pomysłu jednak postaram się żeby szybko wpadło mi coś do głowy. Sumując to wszystko to mam już zarys fabuły i może ku szczęściu niektórych a niektórych nie, będę paringował tutaj parę NaruSaku ;))

1 komentarz:

  1. Witam. Zacznę czytać twojego bloga, jak tylko przyjdę ze szkoły, bo idę tylko na jedną lekcję xD Ale zbieg okoliczności ja też na imię mam Szymon, ale za to mam 17 lat i mieszkam nie tak daleko od Ciebie, czyli w Częstochowie. Dodam jeszcze, że Twojego bloga umieszczę w polecanych na moim blogu. Tu masz link do mojego: http://narusaku-lovestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń