czwartek, 27 czerwca 2013

Siemanko

Jako że ten blog ma sporo wyświetleń, a ma dopiero 3 dni bardzo się cieszcze z tego powodu, martwi mnie tylko jedno, mianowicie czemu tak mało komentów?! dattebayo xd Dzisiaj napisze kolejną notkę, ale dalej rozkminiam co w niej będzie, chyba będę pisał miej-więcej jak jest w anime ale historia będzie inna XD
Mam pytanie czy założyć innego bloga w którym będę pisał NaruSaku współcześnie? bo chodzi mi po głowie pewna historia, i się tak zastanawiam :D piszcie w komentach czy mam tak zrobić oraz chciałbym żebyście chcieli jakąś konkretną notkę? piszcie :P

4 komentarze:

  1. Pewnie czemu, by nie jeśli masz pomysł to zakładaj bloga. Chętnie poczytam sobie o paringu NaruSaku w naszych czasach. Moim zdaniem powinieneś. Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie by było moim zdaniem możesz prowadzić 2 log na raz hahaha nie no wiem że to by było trudne ;P ale rób jak wolisz ja z każdej będę zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli dasz radę to pewnie, zakładaj drugiego bloga! Bo przecież NaruSaku nigdy nie za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za zaproszenie na Twojego bloga:D Wszystko co jest o NaruSaku godne jest mojej uwagi xD Będę tutaj wpadać częściej:D Proszę powiadamiaj mnie o notkach na gg jak mozesz: 44339145 :D Z góry dziękuje :D Pozdrawiam!
    PS. Jeżeli podołasz z dwoma blogami to zakładaj:D
    PS. 1: haha zapraszam na newsa do mnie jak masz czas i chęci:P

    OdpowiedzUsuń