niedziela, 21 lipca 2013

3.Sprawdzian cz.1

Przepraszam że tak długo mnie nie było, ale miałem problemy z kontem jak i z weną. Mam nadzieje że dzisiejsza notka się spodoba :D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Następnego dnia nastał chłodny poranek w domu pewnego blondyna otwarte okno skrzypiało od przeciągu a gałęzie drzewa stojącego obok domu szeleściły, a liście delikatnie powiewały na wietrze.
Nagle rozległ się trzask do pokoju wpadł Jiraiya i zaczął budzić śpiącego Naruto
- obudź się nierobie, no obudź fajtłapo - powiedział sennin
- jeszcze pięć minut Sakura-chan, tylko pięć- wybrząkał zaspany chłopak
- WSTAWAJ !!! rozkaz od Hokage masz się u niej stawić
- co?! Tsunade-bachan, ona mnie zabije jeśli się spóźnię
- wyrwał się z łóżka niebieskooki
- daje ci minute na zebranie się - rzekł białowłosy
- minuta to i tak dla mnie za dużo -przechwala się blondyn
Po chwili z drugiego pokoju dociera krzyk -Gotowy!! - I do pomieszczenia wpadł chłopak
- no to ruszaj tyłek, idziemy

-okej
............ w tym samym czasie
Sakura siedząc na łóżku w swoim rozmyślała - 
fajnie że Naruto wrócił, brakowało mi go, i do tego zmężniał i dorósł, i jeszcze jest taki przystojny mrr.Boże Sakura oczym ty myślisz!! Przecież nie możesz tak o nim myśleć, to twój przyjaciel! - wdarł się do głowy krzyk. Nagle do domu rozległo się głośnie pukanie do drzwi, dziewczyna zbiegła po schodach i otworzyła.
- Sakura Haruno?
-Tak to ja - odrzekła różowowłosa
-Jestem z anbu i przybyłem z polecenia Hokage, masz się u niej stawićRuszyli i po chwili biegu byli już w biurze Tsunade. Członek anbu zapukał do drzwi

- Wejść- dostał natychmiastową odpowiedź.
-Musimy jeszcze poczekać na Jiraiye i Naruto, oni zawsze się spóźnia..- nie mogła dokończyć bo ktoś jej przerwał
- Tsunade bachaan!! - wykrzyczał wbiegający do gabinetu blondwłosy, a za nim wszedł Jiraiya

- nie nazywaj mnie babcią głupku!! nie jestem jeszcze taka stara!! - powiedziała zdenerwowana Hokage, a Sakura jednocześnie szczeliła go w głowe.
- już dobrze, już dobrze babciu - odrzekł niebieskooki
- Naruto!!!
- no okej już nie będę- powiedział z wielkim uśmiechem na twarzy chłopak
Nastała cisza, po chwili odezwała się Tsunade
- Dobrze więc mogę już zacząć, miło cie widzieć Naruto że powróciłeś z jednym kawałku. Jak mniemam bardzo dużo się nauczyłeś przez te 4 i pół roku.Dlatego chciałabym sprawdzić jakie postępy uczyniliście oboje, więc zorganizuje sprawdzian.
- Sprawdzian? - różowłosa z chłopakiem zapytali jednocześnie
- Tak sprawdzian, będą trzy etapy, 1 taijutsu, 2. genjutsu i 3. ninjutsu, będziemy sprawdzać wasze umiejętności podczas pojedynku z...
-No z kim? mów szybko - wyrywa się blondyn
- Będ...


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Jeszcze raz bardzo przepraszam za zwłoke, mam nadzieje że notka się spodoba choć według mnie jest nudna i krótka ale druga część mam nadzieje się rozkręci. Prosze o komenty, bardzo mi pomagają, Pozdro ;3

 


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, ale tylko w jednym. Trochę krótka, ale nie była nudna nawet ciekawa i chcę wiedzieć, co będzie dalej, kto będzie ich przeciwnikiem ?? I taka mała uwaga. Postaraj się, aby każde zdanie zaczynało się dużą literą, a kończyło kropką oraz nie zapominaj o interpunkcji, ponieważ jest ważna. To chyba wszystko. Pozdrawiam i czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś przypatkiem natknełem się na twój blog i mi się spodobał. Będę często zaglądał na twój blog oraz komemtował a także twój drugi blog. Pozdrawiam i czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie, prowadze 4 blogi, 2 o narusaku i 2 poprostu takie o, o historiach które tworza sie w mojej głowie. Przez dłuzszy czas nie pisalem na blogach o naru, ale dzis skoncze nocie na tym blogu :3

      Usuń